sobota, 20 czerwca 2015

Minimalistyczne zakupy z Polski

Cześć!!
Spędzając mój urlop w Polsce dokonałam bardzo maleńkich zakupów. Jestem z nich bardzo zadowolona ponieważ kupiłam same przydatne kosmetyki bez niepotrzebnych zalegających potem w kosmetyczce.
Miałam ograniczoną przestrzeń w walizce bo podróżowałam tylko z bagażem podręcznym więc dotyczył mnie także limit 100ml w jednej buteleczce. Przechodząc do kosmetyków, które kupiłam jestem też szczęśliwa że w Biedronce dostępne są odżywki do włosów w saszetkach. Zrobiłam więc zaopatrzenie na maski L'biotica BIOVAX keratyna+jedwab, naturalne oleje argan makadamia i kokos, intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych oraz do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Cieszę się, że będę mogła je przetestować.
Zrobiłam też oczywiście zapas moich ulubionych maseczek do twarzy z Ziaja. Maska oczyszczająca z glinką szarą, regenerująca z glinką brązową, nawilżająca z glinką zieloną,odżywcza masło kakaowe i liście zielonej oliwki czyli maska regenerująca z kwasem hialuronowym.
Będąc też w Biedronce kupiłam dwa peelingi do ciała z Joanna. Wygładzający z  czarną porzeczką i żurawiną pachną przepięknie.
Odżywki do zaznokci z Eveline Cosmetics są stałym punktem na mojej liście zakupów w Polsce. Bardzo ubolewam nad faktem że nie mogę kupić ich stacjonarnie w UK. Zdecydowałam się tym razem na wersję z diamentem czyli paznokcie twarde i lśniące jak diament. Jest to wersja z którą zaczęła się moja przygoda z nimi. 
Z kolorówki pojawiły się tylko dwa produkty do ust. Matowa pomadka Golden Rose w kolorze 08.
Oraz kredka do ust Lovely Perfect line.
Małym bonusem jest zapach ETERNITY summer Calvin Klein kupiony w samolocie podczas lotu do Polski.

Tak jak mówiłam zakupy bardzo minimalistyczne ale przemyślane i bardzo zadowalające. Jestem bardzo ciekawa co Wy sądzicie o maskach do włosów BIOVAX oraz reszcie produktów?
Kasia xx

4 komentarze:

  1. Uwielbiam maski Biovax i zaletą tego, że są w saszetkach jest też to , że możemy sobie przetestować wszystkie i wybrać odpowiednią :) Ajj perfum super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski biovax to aktualnie moje ulubione maski do włosów :)

      Usuń